piątek, 8 sierpnia 2014

Zdjęcia promocyjne [Violetta 3]

Pewnie już każdy wie o tym, że zdjęcia promocyjne Violetty 3 są w internecie i w blogach od dawna. Ale jak mówiłam (pisałam) nie miałam czasu i spędzałam więcej czasu na telefonie i takie tam. Ale teraz to na drobię :) Więcej informacji na rozwinieńciu tekstu.
Nie mam (jak to znowu) wszystkich zdjęć (chyba). Ale coś tam znalazłam :) Ładne są te zdjęcia lecz jest w nich jedna wada wyglądają (trochę) sztucznie. A inaczej powiem nie naturalnie. Nie oto chodzi, że mi się nie podobają właśnie podobają tylko są (trochę) nie naturalnie. I to jest ta wada. Ale nie wszystkie. Większość już lepiej ale te PNG są takie. Ale są ładne. Oto one :









































I jak podobają wam się ? Napisz w komentarzach :) Jeżeli dodać jeszcze jakiegoś zdjęcia to dodam go. Właś.V-Lovers

1 komentarz:

  1. Super blog !

    Ja zapraszam do siebie: viola-jest-naj.blogspot.com

    OdpowiedzUsuń